1. Servicii de consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca (ssm)
1.1 Realizarea documentatiei necesare pentru respectarea legislatiei in vigoare in domeniul securitatii si sanatatii in munca:
- Regulamentul de Ordine Interioara – completare cu prevederi privind obligatiile de a cunoaste si respecta masurile de securitatea si sanatatea in munca
- Fisa postului – completare cu prevederi privind atributiile angajatului in domeniul securitatii si sanatatii in munca
- Instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pentru fiecare loc de munca
- Evidenta zonelor cu risc de accidentare ridicat
- Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (acolo unde este cazul)
- Fisele individuale de instructaj pentru sanatatea, securitatea si protectia muncii
- Intocmirea programului de instruire-testare la nivelul unitatii
- Intocmirea tematicilor pentru toate fazele de instruire
- Stabilirea zonelor ce necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform legislatiei in vigoare
- Elaborarea deciziilor interne de organizare a activitatii de securitate si sanatate in munca impuse de lege
1.2 Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala:
- Identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă, (executant, sarcină de muncă, mijloace de muncă, echipamente de muncă şi mediul de muncă pe locuri de muncă / posturi de lucru)
- Stabilirea consecintelor asupra organismului uman
- Incadrarea consecintelor in clase de gravitate
- Incadrarea consecintelor in clase de frecventa
- Stabilirea masurilor de prevenire a accidentelor de munca si imbolnavire profesionala
- Intocmirea Planului de prevenire si protectie.
1.3 Asistenta lunara
Asistenta lunara oferita include:
- Instruirea conducatorilor locurilor de munca privind organizarea activitatii de securitate si sanatate in munca la nivel de unitate
- Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in Planul de prevenire si protectie
- Monitorizarea functionarii fara pericol a echipamentelor tehnice, dispozitivelor si a echipamentelor de protectie
- Participarea la evenimentele deosebite ce pot aparea (controale sau accidente)
- Intocmirea rapoartelor prevazute de legislatia in domeniu
- Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor
- Evidenta meseriilor care au nevoie de autorizare si modul de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor privind securitatea, sănătatea şi protecţia muncii
- Evidenta echipamentelor individuale de protectie
- Efectuarea instruirii la angajare si periodice a tuturor angajatilor
- Informare angajator privind schimbarile legislative in domeniu
- Propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori
2. Servicii de consultanta in domeniul situatiilor de urgenta
2.1 Realizarea documentatiei necesare pentru respectarea legislatiei in vigoare in domeniul situatiilor de urgenta
- Regulamentul de Ordine Interioara – completare cu prevederi privind obligatiile de a cunoaste si respecta masurile de prevenire si stingere a incendiilor
- Fisa postului – completare cu prevederi privind atributiile angajatului in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor
- Instructiuni generale si specifice de prevenire si stingere a incendiilor pentru fiecare loc de munca
- Evidenta zonelor cu risc de incendiu ridicat
- Intocmirea planului de actiune in cazul unei situatii de urgenta (acolo unde este cazul)
- Fisele individuale de instructaj pentru prevenirea si stingerea incendiilor
- Intocmirea programului de instruire-testare la nivelul unitatii
- Intocmirea tematicilor pentru toate fazele de instruire
- Planul de interventie pe unitate
- Planul de evacuare pe fiecare etaj
- Emiterea de decizii pentru desfasurarea activitatii in conformitate cu normele pentru prevenirea si stingerea incendiilor (PSI): responsabilitati, lucrul cu foc deschis, interzicerea fumatului in locuri nepermise
2.2 Asistenta lunara
Asistenta lunara oferita include:
- Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire
- Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de stingere a incendiilor
- Evidenta meseriilor care au nevoie de autorizare si modul de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor pentru prevenirea si stingerea incendiilor (PSI)
- Efectuarea de exercitii practice
- Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (controale sau alte evenimente)
- Intocmirea rapoartelor si listelor prevazute de legislatia in domeniu
- Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de prevenirea si stingerea incendiilor (PSI) cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor.
- Efectuarea instruirii la angajare si periodice a tuturor angajatilor
- Informare angajator privind schimbarile legislative in domeniu
3. Servicii diverse
3.1 Asigurarea prin firme autorizate a necesarului de:
- Fise, afise tematice, registre de evidenta, panouri de semnalizare
- Stingatoare
- Truse de acordare prim-ajutor
- Medic de medicina muncii